نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2255
-
الف
+

«مهران رجبی» به کرونا مبتلا شد

«مهران رجبی» بازیگر و کمیدین مشهور سینما و تلویزیون ایران به ویروس کرونا مبتلا شد.

به گزارش آی فیلم2، «مهران رجبی» بازیگر و کمیدین مشهور سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان شبکه آی فیلم 2 بازی وی را در سریال های «سه در چهار» ، «خوش نشین ها» و «دردسر های عظیم»، «روزگار قریب» شاهد بودند، به ویروس کرونا مبتلا شده است.

«مهران رجبی» در حالی که به تازگی برای نقش آفرینی در سریال جدیدش به زنجان سفر کرده بود، اکنون چند روزی است که در شفاخانه این شهر بستری شده است.

وی طی یک مصاحبه درپیوند با وضعیت صحی خود گفت: مدتی است برای بازی در سریال «شهید شهریاری» به زنجان آمده‌ام، وضعیت اینجا قرمز است و متأسفانه مردم کمتر توصیه های صحی رعایت می‌کنند و ماسک نمی‌زنند. ما هم در بین مردم هستیم و از روی محبت و لطف، از ما می خواهند با آن‌ها عکس بگیریم.

رجبی ادامه داد: هرچه می‌گوییم که این بیماری خطرناک است و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنید فایده ندارد. بالأخره بدن درد و تب شدید امانم را برید، طاقت نیاوردم و راهی شفاخانه شدم.

وی با اشاره به اینکه داکتران در تلاش هستند تا تبم را پایین بیاورند، خاطرنشان کرد: وقتی به شفاخانه آمدم تست کرونا گرفتند و معلوم شد که به کرونا مبتلا شده‌ام. اکنون تقریباً ۶ روزی است در شفاخانه هستم و مراحل تداوی را می‌گذرانم.

رجبی با تاکید بر اینکه مردم کرونا را جدی بگیرند، گفت: مردم حتماً باید به این بیماری دچار شوند تا قدر سلامتی را بدانند. واقعاً کرونا سرماخوردگی شدید نیست بلکه بیماری سخت و عذاب‌آوری است. نمی‌توان نفس کشید و تب شدیدش نمی‌گذارد خواب راحتی داشته باشیم. باید مراحل تداوی اش با صبوری طی شود؛ مردم واقعاً کرونا را جدی بگیرند و رعایت کنند تا خود و خانواده‌شان به این بیماری دچار نشوند. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم با دعای مردم حالمان بهتر شود و هفته دیگر بتوانم به سر صحنه فلمبرداری بازگردم.

داستان سریال تلویزیونی «شهید شهریاری» درباره دانشمند هسته‌ای ایرانی به همین نام است که از زمان تولد تا روز ترور وی به تصویر کشیده خواهد شد.

این سریال قرار است اوایل سال 1400 خورشیدی از رسانه ملی ایران به نشر برسد.

م ح

نظر شما
ارسال نظر